دانش آموزانی که از سال سوم تجدید دارند در یک صورت میتوانند در سر کلاس ها بیاییند

و آن در صورتی است که درس را پاس کرده و با مدرک دیپلم به مرکز مراجعه و برای ترم ۲ ثبت نام نمایند

چنانچه نتوانید درس را پاس نکنید از شرکت در ترم ۲ و کنکور سراسری و آزاد و پیام نور باز خواهید ماند

پس تلاش کنید که در ترم ۲ در این مرکز باقی بمانید