پیام
دانش آموزانی که از سال سوم تجدید دارند در یک صورت میتوانند در سر کلاس ها بیاییند
و آن در صورتی است که درس را پاس کرده و با مدرک دیپلم به مرکز مراجعه و برای ترم ۲ ثبت نام نمایند
چنانچه نتوانید درس را پاس نکنید از شرکت در ترم ۲ و کنکور سراسری و آزاد و پیام نور باز خواهید ماند
پس تلاش کنید که در ترم ۲ در این مرکز باقی بمانید
+ نوشته شده در جمعه چهاردهم دی ۱۳۸۶ ساعت ۸:۳ ب.ظ توسط برهان
|
پیش دانشگاهی برهان در سال 1377 تاسیس شده و غیر دولتی میباشد آمار قبول شدگان در این مرکز بیشتر از کل استان فارس بوده که این یک افتخار بزرگ برای ما میباشد